Artykuły Bazy Wiedzy

Moje FTP nie działa Po pierwsze prosze się upewnić, że używają Państwo poprawnych danych do logowania FTP (nazwa hosta, nazwa użytkownika, hasło). Aby znaleźć te dane, proszę zalogować się do panelu administracyjnego, kliknąć "Zobacz Szczegóły Konta" i sprawdzić sekcję "Dane Przesyłania Plików". Znajdą tam Państwo dane do FTP. Poza tym, jeśli posiadają Państwo własną domenę, proszę upewnić się, że wskazuje ona już na nasz serwer (zajmuje to z reguły 24-48 godzin od momentu zaktualizowania serwerów nazw). W swoim panelu klienta zobaczą Państwo ostrzeżenie, jeśli domena nie wskazuje jeszcze na nasz serwer. W obu przypadkach mogą Państwo nadal korzystać z FTP, pod warunkiem że jako nazwę hosta podadzą Państwo adres IP naszego serwera. Jeśli Państwa domena wskazuje już na nasz serwer, a nadal nie mogą Państwo połączyć się z FTP, mogą Państwo użyć Menedżera Plików 1 lub Menedżera Plików 2 ze swojego cPanelu.

WRÓĆ
  • php
  • my sql
  • intel
  • cloudlinux
  • nginx
  • cloudflare
  • wordpress